Niet de Hilary die we kennen van Lizzie McGuire maar dat is ok.

Brandy 22 december 2019
Niet de Hilary die we kennen van Lizzie McGuire maar dat is ok.
Samenvatting:
Clea Raymond is een succesvolle jonge fotograaf en de dochter van een prominente politicus. Voor haar werk zwerft ze de hele wereld over en komt op de meest exotische plaatsen. Wanneer haar vader plotseling verdwijnt, tijdens een van zijn humanitaire reizen, ziet Clea op de foto's die ze maakt een vreemde schim. Hoe vaker ze ernaar kijkt, hoe meer de schim lijkt op een mysterieuze, knappe man.
Uiteindelijk ontmoet Clea de man van de foto's in het echt, en ze voelt zich direct enorm tot hem aangetrokken. Samen gaan ze op zoek naar haar verdwenen vader en komen ze erachter waarom ze zich zo verbonden met elkaar voelen. Verscheurd door tegenstrijdige gevoelens en achtervolgd door een donker geheim moeten ze samen het verleden ontraadselen om hun toekomst veilig te stellen.

Mijn mening:
Vooraf dat ik aan dit boek begon had ik het opgezocht op Goodreads en de laatst geschreven recensies waren niet om over naar huis te schrijven. Echter gezien smaken verschillen enz toch met een open mind begonnen aan het boek.
Aan het begin van het verhaal kwam ik wat lastig op gang en vreesde ik dat de recensies die ik had gezien op Goodreads gelijk zouden hebben maar een paar hoofdstukken was ik toch om. Het verhaal las vervolgens lekker weg en had nog een plottwist die ik zelf persoonlijk niet zag aankomen. Al met al zeg ik, het is geen literair hoogstandje maar zeker een lekker boek om tussendoor te lezen.

Mijn cijfer:
Ik geef dit boek 3 sterren.

Ps: Wisten jullie dat er gewerkt word aan een Lizzie McGuire reboot en dat deze gaat over Lizzie als 30-tiger. Ik ben in iedergeval benieuwd.
Een trailer teaser is hier te zien: https://www.youtube.com/watch?v=vh9QBSa0E1I

Meer recensies van Brandy