Een sprookje met een twist.

Brandy 27 mei 2020
De beminde
Auteur: Kiera Cass
Uitgever: van Goor

⭐⭐⭐⭐

Ik loop heel wat boeken achter gezien ik vorig jaar eigenlijk echt pas actief ben gaan lezen. Hoewel ik de selectie serie in mijn boekenkast heb staan was dit het eerste Kiera Cass boek dat ik ben gaan lezen en ik kan zeggen, ik kan niet wachten op het vervolg!!!
De beminde is het eerste deel van een tweeluik en dit deel is pas net deze maand uit (mei 2020).
Het verhaal speelt zich af in de 16e eeuw waarbij de hoofdpersoon Holly opgegroeid is tussen de adel op kasteel Keresken. De knappe en vooral single koning is opzoek naar een koningin en Holly is een van de mogelijke kandidaten. Alleen wat houdt het koningin zijn eigenlijk in? En is dit wel wat Holly voor zichzelf voor ogen had?
Ik heb heerlijk gelachen met dit verhaal, genoten van de vriendschap, de liefde en in spanning gezeten bij de verrassende plottwist. Kortom, ik ben fan!

Voor meer van mijn reviews - FB: On the same page.

Meer recensies van Brandy