top boek

Façade van Esther Verhoef.
Het boek neemt je mee in het leven van Iris. Zij is net gescheiden en heeft een zoontje. Haar moeder woont in Portugal, en heeft haar gevraagd om haar oude oldtimer naar haar toe te brengen. Maar nog voordat zij goed en wel onderweg is rijdt zij tegen de charmante Mischa op. Gelukkig vallen de verwondingen mee, maar desondanks besluit zij toch om hem als lifter mee te nemen.

Vanaf dit moment in het verhaal denk je al te weten hoe dit verhaal zich zal gaan ontwikkelen. Maar dan komt plottwist na plottwist.
Mischa is namelijk opeens verdwenen, en Iris wordt gechanteerd om door te rijden naar haar moeder door een onbekende man.

Het verhaal is wat we van Esther Verhoef verwachtten, goed geschreven en makkelijk door heen te komen. Wel vond ik dit boek echt een van haar betere werken. Totaal niet voorspelbaar, en wilde hem in een ruk uitlezen. Het einde was goed geschreven, spanning loopt goed op waardoor je tegen het einde aan het op het puntje van je stoel zit.

Wederom een top boek van Esther Verhoef.

Meer recensies van Caro Agnese Breikers