Ongenadig spannend

caro 14 november 2019
Dit boek mocht ik lezen via een winactie van Thrillers and more.
Het verhaal gaat over Sven een psychopaat die een relatie begint met Anouk . In het begin lijkt alles rozengeur en maneschijn maar naarmate ze hem beter leert kennen ontdekt ze dingen die niet normaal zijn. Ze gaan dan ook snel samenwonen. Maar Anouk krijgt meer en meer twijfels en al zeer vlug slaat het noodlot toe en laat Sven zijn ware aard zien. Door een jeugdtrauma met zijn moeder heeft hij een bepaald beeld van vrouwen. In zijn eigen fantasie handelt hij dan ook gruwelijk en behandelt Anouk en ook andere vrouwen ongenadig slecht. Het is van begin tot einde een vlot geschreven verhaal waar meermaals de rillingen door je lijf gieren.
Bij mij was het een eerste kennismaking met deze schrijfster dus ben wel benieuwd naar haar eerder werk
Een aanrader voor de thrillerfans

Meer recensies van caro