Echo het paranormale

caro 03 januari 2024
Echo van Anja Feliers uitgelezen had deze ontvangen om te recenseren voor Libelle Leesclub . Is een boek over Victoria en haar dochter Billie . Waar het dochtertje in de nacht steeds praat met een stem waarvan ze beweert dat het de zus is van Victoria . Victoria heeft er eerst niet teveel aandacht aan maar naarmate ze meer ontdekt blijkt dat er toch iets is wat niet klopt. En ze begint te zoeken en zo komt ze uit op de waarheid van haar verleden.
En komt ze ook in contact met Caro die ook ervaring heeft met dit medium.
Caro komt ook in dit verhaal voor en rekent ook af met haar verleden. De verhalen lopen dooreen boven deze twee personages waardoor je steeds van het verleden naar het heden wordt gestuurd.
Ik vond het een goed boek toch iets anders dan we gewoon zijn van de auteur. Het leest wel weer vlot net als haar andere boeken. De schrijfster is mij bekend van spannende verhalen hier heb ik dit een beetje gemist. Maar ik geef dit boek toch vier sterren en raad het aan om te lezen.

Meer recensies van caro