Anomalie

Carole jeunink 26 december 2021
Recensie
ANOMALIE
Herve le tellier
Is mijn wereld nu virtueel of echt?
Drie maanden verschil, de een zwanger de andere niet. Je familie en beste vrienden ten einde raad
Achterlaten , omdat je van een rots sprong , en dan ben je er toch weer.
Na ernstig noodweer probeert een piloot zijn zwaar beschadigde 787 aan de grond te zetten.
Maar eindelijk op de grond blijkt dat je al eerder bent aangekomen. En de werkelijkheid zowel vertrouwd is als totaal vreemd. Wat ga je doen als je jezelf tegenkomt en is dit onverdraaglijk of ga je er het beste van maken.
Hier gaan sciencefiction en psychologie samen. En is deze anomalie een feit of een verschijnsel.
Het verhaal wordt goed verteld en de personages goed uitgewerkt, je leeft met ze mee en krijgt zelfs medeleven met de een en wordt boos op de ander. Al met al een verhaal waar je je aandacht bij moet houden om alle personen goed te kunnen volgen, maar desondanks leest het heel prettig en is het een goed opgebouwd verhaal, dat aan het einde alsnog een verassende wending krijgt die je van tevoren niet ziet aankomen.
Dit boek krijgt van mij vier sterren, een mooi verhaal waar ook de nodige humor en thriller momenten inzaten.

Meer recensies van Carole jeunink