een helder duidelijk verhaal

Celeste1984 15 februari 2024
Mijn mening over dit mooie en lieve verhaal.
Als lezer volgen we Daan die twee mama’s en twee papa’s heeft. Hij heeft het fijn bij zijn mama Sara en papa Finn, maar hij vindt het ook fijn als zijn andere mama Tess en papa Maarten op bezoek komen.
Als blijkt dat mama Sara een baby in haar buik heeft, vraag Daan zich af of hij wel bij mama Sara en papa Finn kan blijven, omdat ze een kindje verwachten en of ze Daan nog wel willen houden, omdat hij niet uit mama Sara’s buik komt.
Nieuwsgierig naar dit mooie verhaal. Raad ik je echt aan om dit kinderboek wat eigenlijk voor jong en oud is te lezen.
Allereerst wil ik deze ontzettend lieve schrijfster bedanken dat ik dit verhaal mocht lezen en dit mocht recenseren.
Deze schrijfster weet uit ervaring hoe het is om uit een pleeggezin te komen en heeft haar ervaring in een leuk kinderboek weten te verwerken.
Het is echt een handig boek voor kinderen die echt met vragen zitten van stel als mijn pleegmama nou een baby in haar buik heeft en mag ik dan wel blijven. In dit boek staat het heel duidelijk op een leuke verhaal tellende manier uitgelegd.
Van mij krijgt dit verhaal 4.0⭐️

Meer recensies van Celeste1984