Wat een slot

Celeste1984 17 november 2023
Mijn mening over dit laatste deel van de Caja serie.
Wat een afsluitende deel van deze vierdelige serie. Als lezer volg je net als de andere drie delen Caja die maar geen rustige leven wordt gegund en krijgt te maken met de erfenis van haar biologische vader Boudewijn Waalraven, maar voor zijn dood heeft hij wel twee voorwaarden gesteld en dat ze in het bestuur van de zorghotel komt of dat ze een kind krijgt.
Verder laten Lucinda en Pepijn haar ook niet met rust en blijven ze Cajaś leven zuur maken.
Het is een verhaal dat je in je greep houd en niet meer loslaat. Het verhaal is zoals verwacht vlot geschreven en persoonlijk vind ik deze lieve schrijfster een fijne schrijfstijl hebben.
Het is een afsluiting van het leven Caja met een plot twist die alleen deze schrijfster kon bedenken.
Als ze nog niet begonnen bent met deze serie te lezen, raad ik je zeker aan om deze serie te lezen.
Van mij krijgt dit laatste deel 5.0 ⭐️ en kan ik niet wachten op haar volgende boek, want deze schrijfster is een van mijn favoriete thrillerschrijfsters

Meer recensies van Celeste1984