een goede debuutthriller

Celeste1984 08 mei 2024
Als lezer volg je Lara Clains die het niet mee zit, haar ouders hebben haar verstoten, ze heeft last dat ze stemmen in haar hoofd hoort en daar komt ook nog bij dat haar beste vriendin zelfmoord heeft gepleegd. Na een sessie met haar psychaiter krijgt Lara een black-out en wordt ze wakker bij een levenloze lichaam wat haar overvaller is. Lara slaat op de vlucht voor zichzelf, maar ook voor de mensen om haar heen.
Zou het Lara lukken om weer rust te vinden in het leven? Dan moet je dit psychologische verhaal lezen.
Dit is al het tweede boek van deze schrijver. Zijn eerste boek ‘de regen kwam van binnen’ beschreef het leven die hij leidde bij de Jehova getuigen en nu kwam deze schrijver met een psychologische thriller.
Als lezer had ik moeite om in het verhaal te komen, maar zodra je in het verhaal zit lees het als een trein.
Het is goed dat de schrijver in dit verhaal het onderwerp seksueel misbruik en geweld spreekbaar maakt.
Ik vond het een goed verhaal zodra je in het verhaal zat en van mij krijgt dit verhaal 4.0⭐️

Meer recensies van Celeste1984