Heftig, maar een onderwerp wat besproken moet blijven

Celeste1984 08 mei 2024
Mijn mening over dit waargebeurde verhaal.
Eerlijk gezegd. Ik weet niet hoe ik moet beginnen.
Dit verhaal verteld wat Marleen ( oftewel Rowena) in haar jeugd bij haar pleeggezin heeft
meegemaakt. Haar biologische moeder Suzanne kon niet voor haar zorgen en werd ze in een
pleeggezin geplaatst.
Marleen is vanaf haar tiende levensjaar , want de ellende begon september 2020 toen ineens (
de klusjesman) Johan een klusje voor haar pleegmoeder Yvon ging doen en sinds dien werd er
van kwaad tot erger. Marleen kreeg te maken met emotionele en fysieke mishandeling. Verder
ga ik er niets over zeggen ( anders word ik weer kwaad op die moeder) en anders teveel
verklappen. Dit verhaal is zo goed geschreven. De schrijfster neem je echt mee doormiddel van
de dagboek stukken die je meeneemt naar Marleen haar verleden naar hoe ze uitgegroeid is tot
een sterke vrouw en daar mag de echte Marleen trots op zijn. Ook mag de schrijfster die
betekent Is van haar boeken zoals bij hoog en laag, maar ook van bagels en een bakkie troost
trots zijn op dit boek en die kan ze weer met trots op haar CV zetten.
Ik kan niet anders dan 5.0 ⭐️ geven

Meer recensies van Celeste1984