Wat een super eind, vooral!

chantal van luytelaar 10 november 2019
Meisje van me – Ilse Ruijters

Ik heb meegedaan met een eigen exemplaar met de leesclub van hebban.
Zag deze leesclub en had wel eens zin in.
Want van de eerdere boeken ("De onderkant van de sneeuw." en van "Later als ik Dood ben.") van Ilse heb ik echt genoten.
Dus nu staat deze netjes bij de vorige. (en zijn niet echt veel schrijvers waarbij ik het liefst de papieren versie heb, om te bewaren!)

Het plot was erg goed, en ik werd erg enthousiast. Maar omdat ik er niet te snel doorheen wou. Heb ik het op me gemak gedaan.

Het boek.
Amber en Tom kunnen zelf geen kinderen krijgen en hebben voor een draagmoeder gekozen. Dat is Kirsten. Die bij hun op de academie lessen volgt.

Tom is het gezicht van de academie en samen met Amber geven ze vanuit huis ook live videochats.

Tara de zus van Amber woont tijdelijk in hun badhuisje, zei is journalist die nu in Amerika woont en ze is bezig met een artikel over mensenhandel. En ze verdenkt de vriend van Tom…. Alec ervan een grote rol daarin te spelen.

Boek begint niet, hoe ik van tevoren had bedacht dat het zou gaan. Maar door de goede opbouw van karakters en de prettige schrijfstijl lees het wel lekker weg.
Maar ook zeker was het eind met erg goede twist, weer erg verrassend!

Daarom zeg ik 4 sterren voor dit boek!

Meer recensies van chantal van luytelaar