Zeg maar Joe als moderne messias

ChantalH 05 juni 2020 Hebban Team
Wat een leuk uitgangspunt heeft dit boek: Jezus die terugkomt op aarde in onze tijd. Hoe reageren de mensen op hem en hoe reageren de politiekleiders en de religieuze leiders op hem? Geloven ze hem wel? Geweldig geschreven in korte hoofdstukken. De ene keer geschreven vanuit Joe, de andere keer vanuit een van de wereldleiders of van een van zijn volgelingen. Dit is heel verhelderend voor het verhaal. De personage worden redelijk uitgediept. Joe blijft een mysterieuze man, maar dat hoort bij het verhaal. Jezus komt terug op aarde om de mensheid te redden door beter met elkaar om te gaan, beter voor het milieu en klimaat te zorgen. De 10 geboden worden opnieuw gemaakt, maar dan een moderne versie. De manier waarop alles geschreven is en wordt beleefd is heel realistisch. Dit is echt een boek om langer over na te denken. Er staan heel veel goede aanwijzingen in voor een betere wereld. Ik heb het met heel erg veel plezier gelezen.

Meer recensies van ChantalH