Am I Not Merciful

De schrijfstijl is zo moeilijk om te omschrijven, maar het is anders, het is uniek, het is geweldig! Je wordt door het verhaal heen meegenomen door middel van brieven, observaties, interviews en gesprekken. Sommige bladzijdes staat heel weinig tekst, maar deze voegen zoveel toe aan het verhaal.

Dit boek is geweldig! Ik was al totaal verliefd op de cover, maar het verhaal is meeslepend! Ik heb meegeleefd met elk moment en ik had sommige dingen in het verhaal totaal niet aan zien komen! Er zijn weinig boeken die mij kippenvel geven tijdens het lezen en mij laten lachen en mij laten huilen en mij laten hopen! MAAR DIT BOEK KAN DAT. Lees dit boek en je begrijpt wat ik bedoel, want dit boek uitleggen is NIET MOGELIJK. Ik zeg je 1 ding:
Illuminae: Now run.

Lees meer op: http://readingjournal.princesssam.nl