Prachtig!

De proloog en de epiloog zijn anders geschreven dan de rest van het verhaal, dit zorgt ervoor dat het boek voor mij een echt boek is. Natuurlijk gaat het verhaal verder, maar dit gaf een fijn gevoel aan het einde van het boek. Verder is het een schrijfstijl die veel beschrijft, maar niet teveel waardoor je zelf door de wereld zou kunnen lopen, maar niet erin verdrinken.

De wereld is prachtig opgebouwd, en met de kaart voorin het boek is het duidelijker allemaal te koppelen. Ik vond de namen wat lastig te begrijpen in het begin, maar er staat een namenlijst voorin het boek en die had ik op den duur niet nodig. De plottwist in het boek is geweldig omschreven en je zag m duidelijk aankomen of juist helemaal niet. Er zit actie in het boek, er zit romantiek in en er zit magie in. Een mooie wereld, goed omschreven een heerlijke read!

Lees meer op: http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk