Leuk boek dat heerlijk wegleest!

Charlotte 31 december 2023
Lili gaat in op het voorstel van haar oom en tante om gedurende de koude wintermaanden op hun hotel te passen en ze neemt haar huisgenoten en tevens ook haar beste vrienden mee. Een van haar beste vrienden vraagt Monica mee, een oud-vriendin die recent een vervelende situatie had meegemaakt en wel wat afleiding kan gebruiken.
Al snel begint Lili door te hebben dat er iets mis is met deze nieuweling in de groep. De sfeer begint meer en meer toxisch te worden en de vakantie eindigt in mineur.

Het boek bestaat uit korte hoofdstukjes die zich afwisselen in het heden en het verleden, waardoor het aangenaam leest.
Thema’s zoals groepsdruk, afwijzing en depressie komen aan bod en dat is een dingetje dat helaas toch wel vaak voorkomt in de maatschappij.

Hoewel ik de personages niet erg goed vond uitgewerkt en het heftige plot wat te snel werd afgeraffeld, vond ik het toch een aangenaam boek. Ik ben alvast benieuwd naar haar andere boeken!

Meer recensies van Charlotte