Sally gaat in goed vertrouwen mee met een man die zich voor doet als FBI agent en haar naar de rechtbank zal brengen in verband met het stelen van een schrift.
Haar moeder denkt dat ze mee gaat met de vader van een vriendin, hier gaan mijn haren al overeind staan, welke moeder geeft haar kleine meisje van elf jaar mee aan een vreemde man die ze nog nooit heeft gezien.

Sally verlegen en met een heftig verleden denkt dat de man het goed met haar voor heeft , maar al gauw blijkt de man hele ander plannen te hebben.
Als ex-gedetineerde vervalt hij weer in zijn oude zelf, een hardvochtige man die jonge meisjes misbruikt en terrorisseerd
Gedurende 21 maanden neemt hij haar mee van Atlantic City naar Baltimore en Maryland tot aan Dallas in Texas.

Ik vind dat het thuisfront weinig actie onder neemt om Sally te vinden ze zijn boos, gefrustreerd en vooral de moeder leeft met een schuldgevoel.
De enige die zich volop inzet is de zwager van Sally, ook de politie neemt het te licht op.

Hoofdzakelijk lees je de gebeurtenissen vanuit Sally’s standpunt en hoe ze gemanipuleerd wordt als jong, goedgelovig meisje door Frank La Salle.

Reacties op: Ontvoering

De verdwijning van Sally Horner - T. Greenwood
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,99 Bestel het e-book € 9,99