Erika Foster

Comicbookpro 28 maart 2024
Inspecteur Erika Foster , krijgt te maken met een dader die weinig aanwijzingen achterlaat op de plaats van de moord. Dokter Munro wordt dood aangetroffen en de dader lijkt al voor de hand te liggen, maar er is toch meer aan de hand , vooral als er meer slachtoffers beginnen te vallen. Erika wordt erg tegengewerkt door haar eigen mensen en ondanks dat blijft ze zich hardnekkig in de zaak vastbijten.

Een doorsnee politiethriller met erg vertrouwde ingredienten , dus als je wat te lezen wil hebben zonder te veel poespas is dit een mooi verhaal. Echter kun je aanvoeren dat er te weinig originaliteit is. Dit heeft mij in ieder geval niet tegengehouden het hele verhaal uit te lezen.
Dit is het tweede boek in de Erika Foster-serie

Meer recensies van Comicbookpro