De ontwaakten

Cottenier Ina 05 april 2021
Dit is het 6 de en laatste deel in de dodenrijk serie.
Amelia Gray, een normaal leven zit er voor haar niet in. Ze kan geesten zien, ze is een dodengids en soms treed ze op als detective voor overledenen die geen rust konden vinden. Maar ze omarmt haar roeping niet.
Deze keer keert ze terug naar Charleston, haar thuishaven , waar ze een restauratie moet verrichten op Woodbine Cemetary, de plaats waar de rijken hun geheimen begroeven. Een begraafplaats met naamloze graven.
Graaf geen geheimen op die je beter kunt laten rusten.
Op deze begraafplaats vindt Amelia een grafje in de vorm van een wieg met een foto van een 2-jarig kindje en wordt tegelijkertijd bezocht door de geest van een ongeveer 10-jarig meisje en heeft zij iets te maken met dat graf van het 2-jarig kindje.
Doordat ze terug is in Charleston kruist ze ook terug het pad van Devlin. Krijgen we in dit deel eindelijk antwoord op al onze onbeantwoorde vragen van de vorige delen?
Ik vond het een heerlijke serie en zal zeker in de smaak vallen voor lezers die open staan voor het paranormale aspect van deze reeks.

Meer recensies van Cottenier Ina