Overspel, orgaandonatie en een lijk die spoorloos verdwijnt

Cristina C. 09 oktober 2019
Dankzij vrouwenthrillers.nl heb ik deel genomen van de leesclub van deze thriller van Yvonne Franssen.

Dit is het verhaal van de affaire van Martijn en Kim, die stiekem in hotelkamer 305 afspreken, waar op een avond Kim een dode vrouw op het bed treft.
Judith, de vrouw van Martijn, verdwijnt ook zonder enige spoor achter te laten. En dan is er ook Simon, de man van Kim, een ex-gevangene met een duister verleden.
Moorden, orgaandonaties, complottheorieën… alles komt aan bod op deze thriller die heel vlot leest dankzij de wisselperspectief, de korte hoofdstukken en de snelle tempo.
De gedachten van de anonieme verteller grijpen je bij de keel en dan kun je niet stoppen met lezen. Jammer dat je als lezer zo veel hints over wie de dader krijgt en dat sommige dreigende situaties wat zwak aflopen. Toch heb ik genoten van deze spannende thriller en bij het einde stokte mijn adem heel even.

Meer recensies van Cristina C.