Bloedlijn

Cynthia 03 februari 2023
Het verhaal start met een proloog waar je nieuwsgierig van wordt en je gelijk door wilt lezen. Helaas is dan het begin van het boek wat lastig. Het liep allemaal wat door elkaar en vond het verhaal moeilijk te volgen. Op een gegeven moment snapte ik het allemaal en las het lekker door en begon het verhaal ook spannend te worden met verschillende plotwendingen en een verrassend einde, ook kwam er toen meer vaart in het verhaal. De schrijfstijl is fijn en boven elk hoofdstuk staat duidelijk aangegeven waar en wanneer het verhaal zich dan afspeelt. Dit is het tweede boek van Machteld van Zalingen, de eerste heb ik niet gelezen maar ga ik zeker doen. Ben daar ook erg benieuwd naar geworden.

Meer recensies van Cynthia