Raam, sleutel

Cynthia 03 augustus 2021
Karlijn is schrijfster en als haar boek uitkomt wordt ze thuis geïnterviewd. Ze wordt geïnterviewd door Hanna. Ze voelt een bepaalde spanning bij haar maar ze woont samen met haar vriend. Als het team dat haar interviewt weggaat, helpt ze met de spullen naar de auto brengen. Als ze terugkomt is haar deur dichtgevallen en ze heeft geen sleutel. Ze belt haar vriend op en ze gaat de sleutel bij hem ophalen, ze loopt naar hem toe en hij komt haar tegemoet fietsen. Dan gebeurt er een tragisch ongeluk. Karlijn voelt zich schuldig, want als zij geen spanning had gevoeld voor de interviewster en het raam niet had opengezet waardoor de deur was dichtgevallen, was het niet gebeurt.

Het is een mooi verhaal over rouw en liefde. Je vliegt door het boek heen. Ik vind het wel jammer dat je Karlijn, het hoofdpersonage, niet echt leert kennen, het bleef een beetje van hetzelfde.

Meer recensies van Cynthia