Wat een pageturner ‘Alles wat schittert’ van Danielle Steel

Daniella 03 november 2023
Ik mocht dit boek lezen voor de buddy read van @Ilonaslevenbijls @zininfeelgood en als echt Steel Virgin, had ik hier echt super veel zin in. Uitgeverij @lsamsterdam superbedankt voor dit schitterende recensie-exemplaar en dat ik mee mocht doen met de leuke buddy read.

Wat een heerlijk boek, die echt lekker wegleest als een film, hoewel de tragische realistische gebeurtenissen wel binnen komen en je echt kunnen raken. Dit was mijn eerste Daniëlle Steel boek, maar wat een heerlijke schrijfstijl. In het begin was alles te mooi eigenlijk om waar te zijn en lijkt het bijna zoetsappig. Prachtige hoofdpersoon Coco die alles meeheeft, totdat een tragische gebeurtenis haar hele wereld op zijn kop zet. Gelukkig is daar haar beste vriend Sam, vriend en echte steun en toeverlaat. Je ziet Coco groeien in het verhaal, van super naïef meisje, kwetsbaar voor mega foute mannen en wanhopig op zoek naar het perfecte plaatje, tot een zelfverzekerde vrouw, die uiteindelijk voor haar hart gaat kiezen. En meerdere momenten blijkt de realiteit minder mooi dan van de buitenkant te zien is. Het tijdsbestek is ongeveer zeven jaar. Deze soap is echt een aanrader om te lezen en de cover is werkelijk prachtig gemaakt. De schrijfster heeft gewoon meer dan een miljard exemplaren uitgebracht. Wat mij betreft 4 en een halve ****ster.
‘Leef niet volgens de regels van anderen’ prachtige boodschap om mijn recensie mee af te sluiten. Voor toekomstige lezers heel veel leesplezier!

Meer recensies van Daniella