Heerlijke feelgood met bloemig tintje

Daniella 29 april 2024
Jill Mansell - ‘Een dag om nooit te vergeten’

Ik mocht dit boek lezen van LS Amsterdam. Wat een heerlijk verhaal en wat een fantastische schrijfstijl, dit boek leest echt makkelijk weg en je wilt ook echt doorlezen. Het boek zit er prachtig uit met een bedrukt boekblok met prachtige bloemen. Voorin zit ook een mooie plattegrond van het kleine stadje Lanrock, erg leuk voor de beeldvorming.

Het verhaal wordt verteld vanuit verschillende personen, die onderling allemaal met elkaar verbonden zijn. En als je alleen al de flaptekst leest, belooft het heel erg interessant te worden. De bruiloft van het jaar die niet doorgaat, de dominee die zijn vrouw bedriegt, een impulsieve one night stand en Lottie die haar jeugdliefde Max terugziet en de vonken en chemie ervan af. Een boek vol drama, passie en liefde, vriendschap en humor.

Dit was mijn eerste boek van Jill Mansell en wat een heerlijke schrijfstijl. Je leeft echt mee met de personages. Dit boek krijgt van mij vier sterren en is echt een aanrader als je een leuke vlot geschreven feelgood wilt lezen.

Meer recensies van Daniella