Echt een verfilmbare pageturner!

Daniella 08 mei 2024
Ik mocht dit boek meelezen met de buddyread van @ilonaslevenbijls en @lsamsterdam en super bedankt hiervoor.

Wat een fantastisch verhaal en dit is nou echt een boek die ik zo graag verfilmd zou zien.

Als je alleen al het eerste hoofdstuk leest, wordt je al gepakt door het verhaal. De hoofdpersonen zijn heel goed uitgewerkt. En werkelijk meerdere thema’s passeren de revue. Fantasie, magie, thriller. Ook de cover spreekt de fantasie aan.

Het boek begint met Cassie de boekhandelaar en haar ontzettend lieve vaste boekenwinkelgast meneer Webber. Die komt elke dag langs en zit dan rustig aan een tafeltje voor de winkel. Tot hij op een dag overlijdt op deze stoel en een krabbel in zijn boek gezet heeft dat dit boek voor Cassie is. En laat dit nou een heel bijzonder boek zijn waarmee je werkelijk alle deuren kan openen naar plekken waar je wilt komen. Venetië, New York, maar uiteindelijk ook in het verleden en in de toekomst en wie zou dat niet willen. Alleen is dit een super gewild object wat ontzettend veel gevaarlijke situaties met zich meebrengt en dat speelt zich in dit boek af met af en toe best heftige details. Ik ga niet spoileren, maar ga dit boek gewoon lezen! Maar wat mij betreft een dikke aanrader met 4,5 ⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Daniella