Heerlijk origineel boek dat smaakt naar meer

Daniella 09 oktober 2020
Geslaagd, geweldig, meeslepend, humoristisch, lekker vlot geschreven en wat leest t makkelijk en snel door. Korte hoofdstukken en zinnen, leuke humoristische termen die gebruikt worden. De mooie dromerige cover met prachtige kleuren onderbouwt echt het gevoel dat je over Terr en April krijgt, ook de uitgebreide beschrijvingen van de mythische wezens vullen de droomwereld aan. Mooie fotobladen tussen de hoofdstukken in, zodat je precies weet in welke wereld de hoofdrolspeelster zich bevindt. En absoluut is de cover al prachtig, maar had niet verwacht zo snel meegesleurd te worden in het verhaal en gewoon alleen maar verder te willen lezen. En wat een fantasie en een talent van deze schrijfster om dit op deze manier tot uitdrukking te brengen. Gelukkig wordt het boek vervolgd, het wordt een trilogie. Ik heb het boek via de leesclub van Thrillers and More mogen lezen. En Hamley Brooks chapeau voor de prachtige uitgave.

Meer recensies van Daniella