Je wilt graag dit tussendoortje blijven lezen! Wie wilt nou niet met volkswagen busje op een roadtrip naar Italië?

Op het juiste moment - Janice Bakker

Ik heb een jaar met mijn zusje een roadtrip op een Grieks eiland gedaan haha geweldig was dat haha !

Abbey en Eva gaan op reis naar Italië met een volkswagen busje! Het lijkt mij zo geweldig op met een Volkswagen busje op reis te gaan. De meiden maken van alles onderweg mee! En in Italië woont Fay die door omstandigheden is gevlucht en daar een huis heeft gekocht. Waar Fay nog veel aan moet doen. Abbey wilt graag het weer goed maken met haar zus Fay.
En Eva helpt haar nichtjes erbij. Fay heeft het onderschat dat er nog veel moet gebeuren aan haar pas gekochte huis.

Ik vond het stuk erg leuk wanneer Abbey mens(en) onderweg ontmoet daar had de auteur wel wat meer over mogen schrijven. Ik lees altijd graag de tussendoortjes van de verhalenfabriek

Ik geef dit verhaal ⭐️⭐️⭐️,5 het kan zijn dat jij het verhaal geweldig vind. Ik miste meer diepgang over relatie/liefdesleven van Abbey

Meer recensies van Daphneinstabooks