Dwaaleiland

Dana Boesjes 20 juli 2020
Het boek Dwaaleiland gaat over Mal, Carlos, Jay en Evie, de kinderen van Malafide, Jafar, Cruela Devil en de Boze Koningin.

Ik ben het boek gaan lezen omdat ik fan ben van de Films die bekend staan onder de naam Decendants. Nu moet ik zeggen vaak vind ik het boek beter dan de film maar dat was in dit geval totaal niet zo omdat de verhalen verreweg niet op elkaar lijken. Je krijgt een leuk verhaal te lezen over hun leven op het dwaaleiland, maar ik moet toegeven soms vond ik het een beetje vaag en moest ik hier en daar even terug bladeren voor ik wist van o ja dit was er gebeurd.

Maar het boek is makkelijk te lezen en opzich niet perse voor Young Aldult maar kan ook rustig door kinderen van 12 jaar gelezen worden!

Meer recensies van Dana Boesjes