Een greep naar de titel: Koning van de twist

Dazzle 26 maart 2020
"DIT WORDT MIJN LAATSTE BOEK, IK ZAL GEEN NIEUW BOEK MEER SCHRIJVEN. JE ZULT BEGRIJPEN WAAROM ALS JE DIT VERHAAL GELEZEN HEBT"

Met deze daverende openingszinnen begint Cavanagh zijn verhaal, vanaf hier: Doe je stoelriemen vast, geniet van de ongelooflijke achtbaan en laat je meevoeren van plotwending naar plotwending. Maar bovenal geloof geen woord van wat je leest

Als je het boek dichtslaat is het uitkijken begonnen.

HET UITKIJKEN NAAR HET VOLGENDE BOEK VAN J.T. LeBEAU

Steve Cavanagh, (1976, Belfast. VK) werkte na zijn studie rechten, als mensenrechten advocaat, In2015 debuteerde hij met de thriller "de verdediging" met de New Yorkse advocaat en voormalig oplichter Eddy Flynn als protegee. Hierna zouden nog een aantal boeken rond Flynn volgen. De boeken werden in Nederland niet het verkoopsucces wat het in sommige andere landen wel werd. De echte wereldwijde doorbraak, maar zeker ook in Nederland kwam met de "stand alone" Dertien. Met Verdraaid borduurt hij voort op dit succes en overtreft hij zichzelf .

Meer recensies van Dazzle