Mwah, aardig verhaal, weinig diepgang

Debbie 18 augustus 2020
Na een mislukt huwelijk keert Kate terug naar Dorset waar ze is opgegroeid. Ze gaat in het huis van haar overleden grootmoeder wonen dat ze samen met haar zus Prue heeft geërfd. Kate wil even geen drukte om zich heen maar wordt gedwongen het huis te delen met Prue's verloofde Ben, een aardige maar ongemanierde hork. Kate kan het niet langer aanzien en besluit haar toekomstige zwager subtiel te gaan trainen. Het wordt een boeiend project - tot Kate te ver gaat.

Het boek begint met veel verschillende karakters en verschillende tijden. Verwarrend en daardoor werd ik niet makkelijk in het verhaal gezogen.
Na een tijdje leer je de karakters kennen, en leest het verhaal wel lekker weg. Helaas krijgen de karakters weinig diepgang mee, waardoor meeleven niet echt mogelijk is.
Jammer, dit verhaal had meer uitgehaald kunnen worden.

Meer recensies van Debbie