Erg spannend en origineel

demmenieh 08 september 2023
In Ontworteling volg je hoofdpersonage Lara die op onderzoek uitgaat in het Amazonegebied. Daar komt ze in een gevaarlijk avontuur terecht waarbij je niet weet wie te vertrouwen is en hoe het af zal lopen. Het boek is van begin tot eind spannend en verrassend.

Ontworteling is een erg interessant, goed opgezet en uitgewerkt verhaal. Van het moment dat ik begon met lezen werd ik direct in het verhaal gezogen. Er zit een hele mooie opbouw in waarbij je de personen steeds beter leert kennen. Hoofdpersonage Lara maakt een interessante ontwikkeling door.

War er gebeurt grijpt je echt aan. Je bent zelf even in een andere wereld die je helemaal meebeleeft en kan voelen. Je reist door de jungle en naar inheemse rituelen. Daarnaast leer je ervan, het boek heeft een mooie boodschap.

Knap geschreven, een dikke aanrader.

Meer recensies van demmenieh