Dit heeft een auteur nog nooit voor elkaar gekregen

Dennis van Leur 18 oktober 2020
Confetti regen komt schrijf technisch wat rommelig op gang. Losse hoofdstukken die periodes overslaan, en zoekende zijn voor een biografische boek van Splinter Chabot. Eenmaal los is hij niet meer te houden, en gaat hij als een speer. Hij vertelt zijn verhaal met humor, maar ook met veel onzekerheid. Een lastige periode volgt. Herkenbaar voor iedere homoseksueel.Dit is een zeer moeilijke tijd, ik hoop dat veel jongeren en ouders iets hebben aan dit boek.
Ik heb er van genoten, en had al besloten het boek 4 mooie sterren te geven. Maar tegen het einde gebeurt er iets met mij dat nog geen enkele auteur ooit is gelukt.....ik voel warme dikke tranen over mijn wangen rollen. Niet iedereen is gezegend met z'on mooie come-out als Splinter Chabot. Wat heeft dit boek mij ontroerd, goed gedaan Splinter! Die 5e ster......ach, daar zal ik maar geen flauw grapje over maken.

Meer recensies van Dennis van Leur