Wat de hulp weet

Desiree Domeyer 14 april 2024
Wat de hulp weet is het tweede deel van de hulp. Millie gaat werken voor de Douglas Garrick en zijn vrouw Wendy. De eerste weken zit ze Wendy Garrick niet, maar uiteindelijk ontmoet ze haar en blijkt niet alles wat ze ziet waar te zijn. Het verhaal wordt verder opgebouwd en leidt uiteindelijk tot een verassend plot. De schrijfster doet het weer. Met korte hoofdstukken en een vlotte schrijfstijl weet ze de spanning op te bouwen en wil je doorlezen. Al bij al weer een goed boek, die 4 van de 5 sterren krijgt. Persoonlijk sprak het eerste boek mij meer aan, dit kwam door de personen en het verhaallijn in het eerste boek. Die sprak mij meer aan. Voor de rest was het een super boek en ben benieuwd naar het derde deel die staat aangekondigd.

Meer recensies van Desiree Domeyer