Verborgen

Desiree Domeyer 18 juni 2023
Het is de verraderlijkste zaak uit zijn carrière. Dat beseft Will Trent zodra hij het verlaten Pakhuis in Atlanta binnengaat, en het dode lichaam van een ex-politie agent aantreft. Voor Will en voor Sara Linton wordt het nog erger. Een vondst op het plaats delict onthult een verband met Wills verleden.

In dit deel van de Will Trent serie achtervolgt zijn verleden hem. Angie, met wie Will samen is opgegroeid, speelt hierin een belangrijke rol. Dit maakt ook dat de relatie tussen Sara en hem onder grote druk komt te staan.

Is dit het beste boek in de serie? Nee
Is het een slecht boek? Nee
Het is een boek waarin je meer leert kennen van Will en Angie. Doordat een deel van het boek wordt verteld door de ogen van Angie leer je haar ook beter kennen, maar heet zij ook twee gezichten. Wel vond ik dus een vrij lang stuk.

Naast de hoofdpersonages kwamen er veel namen in het boek voor en vond dit soms best verwarrend overkomen. Wie is wie was niet altijd even duidelijk.

Het plot was goed en op schrijfstijl is ook weinig aan te merken.

Meer recensies van Desiree Domeyer