Verborgen

Rank 2060 Gelezen 1673 Aan het lezen 37 Wil ik lezen 665 Favoriet 91 Recensies 28
Thrillers & Spanning Artikelen 11 Lijsten 11 Spots 7 Hebban 1000 698   Topics 0

WILL TRENT is terug!

Het is de verraderlijkste zaak uit zijn carrière. Dat beseft Will Trent zodra hij het verlaten pakhuis in Atlanta binnengaat, en het dode lichaam van een ex-politieagent aantreft. Van het lijk lopen bloederige voetsporen weg die erop wijzen dat een ander, mogelijk vrouwelijk slachtoffer, is meegenomen... om vervolgens spoorloos te verdwijnen. Het pakhuis is eigendom van een beroemde basketbalspeler – een lokale held die de duurste advocaten heeft ingehuurd, en die een aanklacht wegens verkrachting heeft weten te ontduiken. Voor Will – en voor patholoog-anatoom Sara Linton – wordt het nóg erger. Een vondst op de plaats delict onthult een verband met Wills ingewikkelde verleden... de gevolgen zullen zijn leven overhoop halen en ook dat van zijn dierbaren, zijn collega’s en de mensen op wie hij jacht maakt.

Verborgen is de ongekend spannende terugkeer van de Queen of Crime naar haar populairste serie, met Will Trent in de hoofdrol.

‘Een echte ouderwetse Karin Slaughter.’ - Ineke Lenting, vertaler

Harpercollins
13 juni 2016
10 april 2018

Soraya Vink Auteur

Never change a winning team

door: Soraya Vink 1 reactie 3 likes

Op een bloedhete ochtend ontvangt Will Trent een telefoontje dat de inleiding voor één van de meest duistere zaken uit zijn carrière is. Samen met zijn collega Faith spoedt hij zich naar een verlaten pakhuis waar het verminkte lichaam van ex-politieagent Dale Harding wordt aangetroffen. De plaats...

Reacties op: Verborgen