mooi vervolg van een bijzondere serie

Diane Kooistra 27 september 2020
Gebroken is het tweede deel in de mysterieuze Momentumserie van de Amerikaanse auteur Shelena Shorts. De covers passen mooi bij elkaar, allebei groen en nu heeft de dame in kwestie een lantaarntje
Mijn recensie kan spoilers bevatten als je deel 1 nog niet gelezen hebt!

Wat was ik blij dat ik verder kon met het verhaal van Sophie en Wes.
Ik heb het laatste hoofdstuk van Momentum erbij gepakt en zo kon ik snel verder. Dat was geen probleem. Sophie is weer thuis na haar ontvoering en probeert de draad weer op te pakken. Ze geniet van de tijd die ze heeft met Wes maar weet dat die kostbaar is voor haar. De liefde groeit.
En nu Sophie weet hoe het zit kunnen ze nu werken aan hun relatie want hoe lang zal dit geluk nog duren?
“Ik had al twee levens gehad zonder een vol leven van liefde te ervaren.”
Sophie gaat een avond naar een fightclub, dit gedeelte maakte best indruk op mij en is mooi beschreven. Alsof je er zelf bij aanwezig bent.
Verder merk je dat de auteur gegroeid is in haar schrijven, dat personages meer uitgewerkt zijn. Vooral Sophie is veranderd door wat ze nu allemaal weet en beseft, ze komt veel volwassener over. Wes komt wat meer zoekende over.
De uitwerking die Chase heeft op Sophie geeft een nieuwe draai aan het verhaal. Dit deel eindigt weer met een mooie cliffhanger en ik kijk weer uit naar het volgende deel.
Dit deel zou minder leuk en moeilijker te volgen zijn geweest als ik deel 1 niet gelezen zou hebben, je moet deze serie lezen zoals hij geschreven is, van het begin tot het einde!

Meer recensies van Diane Kooistra