fan van dit tintelingtussendoortje!

Diane Kooistra 16 augustus 2020
Fien staat op het vliegveld, ze gaat een spannend weekend beleven, een blind date. Ze heeft er zin in, heeft niets te verliezen maar aan de andere kant vindt ze het doodeng. Gelukkig wordt ze ondersteund door haar vriendin en collega, Marlou.
Dan loopt alles totaal anders, haar blind date is niet waar hij zou zijn en hij komt ook even niet. Hoe zal ze dit weekend dat trouwens fantastisch is, doorstaan? Je hebt 40 bladzijdes om daar achter te komen.

In 9 korte hoofdstukken vertelt Rian Sevenhuijsen een heel verhaal. Na het lezen wil je meer maar dat krijg je niet, Het verhaal is rond. Mooi begonnen en mooi afgerond. Echt ruimte voor diepgang is er niet maar wordt ook niet gemist.
Er is gelukkig wel tijd om het hotel en de omgeving te beschrijven en voor enkele grappige details
Het verhaal is echt een tussendoortje en dat ik heerlijk vond om te lezen. Met veel plezier. Daarnaast wil ik nog aangeven dat ik de cover echt heel mooi vind, een vrouw die wacht met haar koffer geeft precies de essentie van het verhaal weer.

Meer recensies van Diane Kooistra