Thuis in het kunstcafe

dylana 12 juli 2022
Het derde deel van de kunstcafe-serie van Sue McDonagh. De eerste twee delen heb ik met veel plezier gelezen en ook op dit derde boek verheugde ik mij zeer. Ik moet zeggen dat Sue mij niet teleurgesteld heeft. Ook in dit boek weer een stoere dame met een gevoelige kant en ook de bekende figuren uit de vorige delen komen tevoorschijn.

Over het boek:
Wat een perfecte, romantische vakantie had moeten worden, eindigt in een drama voor Flora. Uit wraak steelt ze de motor van haar vriendje en vlucht naar de kust van Wales voor een welverdiende vakantie voor één.
Maar zo alleen is ze niet. Al snel vindt ze aansluiting bij de gezellige mensen die werken in het plaatselijke Kunstcafé, waar de beroemde warme chocolademelk en het heerlijke gebak haar een steuntje in de rug zijn. En als er dan ook nog een badmeester uit Australië in haar leven opduikt en haar hulp biedt als ze die het meest nodig heeft, begint ze te beseffen dat ze niet langer het gevoel heeft dat ze enkel in Wales op vakantie is. Kan ze de plek waar ze naartoe is gevlucht ooit een thuis noemen?

Het boek is weer heerlijk voorspelbaar, een echte feelgood en de hoofdpersonen hebben weer genoeg te verwerken en mee te maken. Het leest als een trein en is moeilijk weg te leggen. Enige nadeel vond ik dat er best nog wel veel spellingsfouten in het boek zaten, Maar toch krijgt het boek 5 sterren van mij!

Meer recensies van dylana