Dystopischer met elk deel...

Dystopian 04 maart 2021
Ik schrijf vrijwel nooit recensies op boekensites maar ik wil bij deze serie toch even een recensie plaatsen zoals ik dat bij deel ook heb gedaan. Ik heb deel 2 gelezen nadat mijn vriendin het uit had. En zij was al net zo enthousiast over deel 1 als ik. De dystopie begint steeds verder door te dringen in deze serie. De karakters zijn zeer goed neergezet en je begint er langzaamaan achter te komen hoe de vork in de steel zit en waar deze serie wat betreft verhaal naar toe gaat. Dat blijft natuurlijk gissen. Het verhaal draait grotendeels om hoe de bestaande bewoners van kamp alpha met de situatie omgaan maar ook de nieuwe personages die hun zinnen hebben gezet op kamp alpha zijn echt geweldig goed neergezet. De auteur schrijft zeer beeldend en je ziet de diverse situaties en locaties ook letterlijk voor je. Ik kijk nu al uit naar deel 3. Er komt toch wel een deel 3? Toch?

Meer recensies van Dystopian