Realiteit

Het boek ''De man met duizend gezichten'' heeft mij heel veel leesplezier en spanning gegeven, een boek wat van het begin je meesleurde en uitnodigde om door te lezen.
Het was even lastig om al de moeilijke buitenlandse namen en fictieve plaatsen en landen te begrijpen, maar dat ging na maten het boek voortduurde steeds makkelijker. de spanning wordt opgebouwd op een speciale manier omdat je van verschillende personen het verslag lees.
Je wordt meegenomen met de verschillende hoofdpersonen, het gegeven is ook heel actueel door het oorlogsgeweld in de verschillende landen op dit moment, soms moest ik even stoppen omdat het wel heel heftig was. Zo is het een boek wat uit fantasie is ontstaan maar wel heel reƫel is vooral door deepfake en hoe gevaarlijk dat is. Vond het zeker de moeite waard om dit boek te lezen

Meer recensies van edakanja (Anja Smulders)