De realiteit

Dit boek gewonnen en heb er erg van genoten, heb het wat later pas kunnen lezen ivm ziekenhuis opnamen.
Het boek gaat over de 16 jarige Feline, die terwijl ze het uitgemaakt heeft met haar vriendje er achter komt dat ze zwanger is. Wat nu haar gevoel zegt ik wil dit niet, maar de omgeving bemoeid zich er mee. Wat ik vooral heel bijzonder aan dit boek vond is dat het echt voelbaar was hoe Feline zich voelde en worstelde met de beslissing die ze gaat nemen. Ben zelf al 73 jaar en oma, maar kan vooral heel goed begrijpen wat een dilemma dit probleem is als jonge mensen en ook oudere vrouwen die ongewenst zwanger worden , hoe ze dit ervaren. Een boekje wat makkelijk leest en veel indruk achter laat.

Meer recensies van edakanja (Anja Smulders)