Grip - doet wat het beloofd, en meer!

EenGeitje 24 januari 2021
Ik begon Grip te lezen om mijn eigen werkzaamheden beter te plannen. Ik heb het boek over de loop van drie maanden gelezen. Ik raadt iedereen ook aan het boek op zo’n manier te lezen, dat je de tips meteen in de praktijk kan toepassen, voordat je verder gaat naar het volgende hoofdstuk.

Waar ik eerst wel aan moest wennen, is dat het je vaak aanraadt je professionele en privé leven te combineren. Uiteindelijk realiseer je je, dat ze niet veel van elkaar hoeven te verschillen.

Ik ging het boek in op zoek naar een manier hoe ik effectiever in mijn week kon werken, en ik ga er uit met strakke kwartaaldoelen (privé en professioneel) jaarplanningen en een langetermijnvisie. Nu nog op zoek naar een accountability-partner!

Vooral de eerste twee hoofstukken (grip op je week en grip op je jaar) staan boordevol praktische tips om extra inzicht te geven. Grip op je leven laat je juist vooruitkijken.

Daarnaast mag ook gezegd worden; de vormgeving, opbouw en schrijfstijl helpen ontzettend om de ideeën zo toegankelijk mogelijk te maken.

Ik raadt dit boek aan voor iedereen met een verlangen naar structuur en persoonlijke groei.

Meer recensies van EenGeitje