Een bijzondere YA

ElisabethJanssens 26 augustus 2021
Onze Eerste Zomer Samen is een paranormale young adult novelle die erg toegankelijk is, ook voor mensen die niet houden van paranormale toetsen in boeken. het verhaal gaat over Daniel en Mila, twee studenten, die elkaar tegenkomen na een aantal jaar afwezigheid van Daniel. Hij is net in het land aangekomen in het midden van een zware storm en moet dringend een lift vinden naar het ziekenhuis. Mila besluit om hem te helpen, maar dan loopt het mis. Ze hebben een zwaar ongeluk, en belanden op Het Domein, gerund door de charismatische Dominic, die al snel duidelijk maakt dat Daniel niet meer mag vertrekken. Het blijkt dat Mila al een zekere band met hem heeft, en hij gebruikt dit maar wat graag.
Vanaf het eerste moment wordt de lezer meegezogen in een spannend en bijzonder verhaal, met een einde dat nog lang blijft nazinderen. De auteur, bekend om haar plottwisten en intrigerende verhaallijnen, stelt de lezer dan nog voor een verrassing.
Dit boek had absoluut niet misstaan als thriller voor volwassenen en is door zijn aanpak ook perfect door deze leesgroep leesbaar.

Meer recensies van ElisabethJanssens