Geen typische thriller, maar toch spannend op zijn eigen manier.

Elke Verspecht 02 juni 2023
Ik heb mijn thrillers het liefst bloederig en vol details. Dat is dit boek niet. En het had bij mij wel wat tijd nodig om deze verwachting los te laten. Maar uiteindelijk is het boek er wel in geslaagd om mij positief te verrassen.
Je wordt meegenomen door verschillende hoofdpersonages door heden en verleden. Zo leer je niet enkel een stukje van de Maori geschiedenis kennen, maar ook de geschiedenis van de personages. Dat maakte voor mij ook wel dat ik zeer meeleefde met elk van hun. Ja, zelfs met de dader.
Zoals ik al zei was het in begin wat moeilijker en vlotte het niet helemaal. Dat had te maken met mijn eigen verwachtingen van een thriller maar ook door het gebruik van Maori taal.
Maar toch is de auteur erin geslaagd mij te laten volhouden en zelfs te grijpen met het verhaal.

Meer recensies van Elke Verspecht