De liefde is zijn Eindpunt

EllenBdE 08 juni 2023
Na jaren te hebben gereisd beslist Hailey om zich opnieuw te settelen in Nederland. Ze vind er een leuk huis en solliciteert bij een school in de buurt. Daar wordt ze voorgesteld aan haar collega’s en één daarvan is een oude bekende. Nate. De mysterieuze jongen die meer kwaad dan goed deed. De immer norse jongen is nu een norse man en gymleraar.

Wanneer het lot hen samen naar Frankrijk stuurt om een schoolopdracht uit te werken blijkt normaal doen en grotere opdracht dan het takenpakket. Als het noodlot Nate dan nog eens ongunstig gezind is lijkt voor hem de wereld te vergaan. Geheimen staan op het punt om aan het licht te komen en voor Nate is er geen enkele uitweg meer mogelijk. Hailey op haar beurt voelt de drang om de jongen van toen en de man van nu te helpen. Niet alleen omdat het zo hoort maar omdat haar hart nu eenmaal harder slaat als ze in zijn buurt is.

Wauw wauw wauw wauw I am in Love

Ryanne heeft zichzelf opnieuw overtroffen qua personages en verhaal. De lat lag na Breekpunt en Keerpunt al hoog maar daar springt ze met Nate en Hailey gewoon over. Een rollercoaster aan gebeurtenissen, frustraties en gevechten tegen de vlinders in de buik. Ryanne snapt hoe ze haar lezers gefocust moet houden.

Je krijgt als lezer al snel door wat er aan de hand zou kunnen zijn met Nate maar toch hakken bepaalde stukken van het verhaal er fink in. You just have to love him.

En Hailey is een huppelpup maar met inhoudt en een groot hart. Ze heeft al snel door welk spel Nate speelt en is niet van plan zomaar op te geven.

Leuk in dit verhaal is dat we Polly en Dave nog terug zien en dus ook blijven weten hoe het hen vergaat.

Dit was het laatste deel van de serie en het breekt m’n hart een beetje om afscheid te moeten nemen van alle personages. Maar gelukkig krijgen we nog een extraatje met Bonuspunt.

Meer recensies van EllenBdE