Ontspannend boek

EllenBdE 09 augustus 2020
Het boek vertelt het verhaal van Julian, een eenzame 79-jarige, die beseft dat hij fouten heeft gemaakt in zijn leven. Dus besluit hij zijn waarheid op te schrijven in een notitieboek met de woorden “Het eerlijkheidsexperiment” op de cover.

Elk personage heeft zijn eigen onvolkomenheden en ze zijn elk op hun eigen manier herkenbaar.
Een alcoholist en drugsverslaafde die niet meer weet hoe zijn leven er zonder uitzag, een influencer die alleen maar de mooie beelden post maar eigenlijk zo goed als in een postnatale depressie zit … Het boek heeft je een kijk op je eigen leven en hoe je zelf bezig bent.

Ik koos dit boek omdat ik de cover mooi vond. Het verhaal op zich is leuk maar geen hoogvlieger. Het leest makkelijk weg en op een zonnige dag heb je niet veel anders nodig.

Meer recensies van EllenBdE