Spannend

Emmy 04 juli 2019
Ik had de eer om dit boek te mogen proeflezen.
De zaden der hoop 4 krijgt van mij 5 sterren.
Dit verhaal gaat verder waar het vorige deel afliep natuurlijk, maar in dit verhaal zit nog meer spanning, de bloederige scenes volgen elkaar op. In het begin is het wat lastig te volgen omdat ook het verhaal van de centurion er in betrokken wordt en er hierdoor nog meer verschillende personages en verhaallijnen gevolgd worden. Het is een behoorlijk ingewikkeld geheel. Maar als je verder leest wordt veel duidelijk.
Ik kon heel duidelijk merken dat Owan Drake als schrijver gegroeid is, de schrijfstijl wordt steeds prettiger en overzichtelijker om te lezen met elk boek dat uitkomt.
De verhalen blijven gecompliceerd, maar dat daagt mij als lezer juist uit, begrijp ik alle verhaallijnen en koppelingen nog? of moet ik toch even terugkijken hoe het ook alweer zat.

Meer recensies van Emmy