mooie covers

Erika Eggermont 09 september 2023
Deze trilogie is geschreven door Charlotte Jacobi. Charlotte Jacobi is het pseudoniem van Eva-Maria Bast en Jørn Precht. Het is ook hun eerste boeken die vertaald zijn in het Nederlands.
Toen ik deze boeken in de winkel zag liggen, moest ik het deze gewoon kopen omdat de covers zo mooi zijn.

De korte inhoud op de achterkant waren echt uitnodigend om te beginnen met lezen. Een familiegeschiedenis die zich over een paar generaties verspreid tijdens de 2 wereldoorlogen. Elk boek gaat dan ook over een andere generatie.

Maar al na de eerste 50 pagina's van het eerste boek viel me op hoe kinderachtig en voorspelbaar het verhaal geschreven was. In elk boek gebeurd ook telkens hetzelfde.
Ik heb me dan ook door de boeken moeten worstelen.

Meer recensies van Erika Eggermont