Thee drinken

Erika Eggermont 24 augustus 2020
Ik heb dit boek als een buddyread gelezen. Omdat ik net een examen had gedaan, stond mijn hoofd nog niet naar lezen en duurde het een paar dagen om mee te zijn met het verhaal.
Het verhaal begint met een mysterieuze brief van de ene zus naar de andere zus.
In het begin is het even wennen aan alle namen, maar snel zit je mee in het verhaal van Grace en Victoria in de 19e eeuw, die van het ‘moderne’ Londen verhuizen naar een theeplantage in het verre Sri Lanka.
Terwijl Diana in 2008 haar favoriete tante in Engeland gaat bezoeken en het lang bewaarde familiegeheim zal proberen te ontsluieren, zal ook zij de reis naar Sri Lanka ondernemen.
Tijdens het lezen heb ik meermaals thee gedronken, omdat de Engelse society ook constant aan de thee zitten. Lezen over thee zet aan tot thee drinken.

Meer recensies van Erika Eggermont