Heerlijke afsluiter

Fannie 26 september 2020
Het laatste deel van de serie over de familie Martens/Wolters gaat over Femke die een zwervend bestaan leeft zonder vaste relaties. Zelf was ze altijd heel tevreden over dit leven, maar al snel komt ze erachter dat dit niet vol te houden is en dat het tijd wordt het verleden te verwerken en haar rust te pakken.
Stukje bij beetje kom je meer over Femke en haar verleden te weten, het verhaal grijpt je vast en laat je niet meer los tot je het helemaal uitgelezen hebt.
Wendy schrijft een goed leesbaar verhaal, waarbij ze het niet schuwt ook heftige thema’s in haar boek toe te voegen, zonder dat het gelijk heel zwaar wordt.
Ik leefde helemaal mee met de personages en kon het daardoor ook niet droog houden. Graag had ik de vorige personages nog meer terug zien komen, maar voor het verhaal zelf was dit niet nodig.
Jammer dat er afscheid is genomen van deze families, maar ik kijk alvast uit naar de volgende boeken die Wendy gaat schrijven, hopelijk laat ze me niet te lang wachten.

Meer recensies van Fannie