Een prachtig, ontroerend en intrigerend verhaal!

Gabriëlle 10 mei 2020
Wauw, wat was dit een goed, ontroerend en intrigerend verhaal. Cara wordt door haar moeder voor een jaar naar een kostschool in Zwitserland gestuurd na een heftig ongeluk waarbij haar vriendin Georgina omgekomen is. Op haar nieuwe school weet niemand ervan af en dat probeert ze zo te houden. Totdat ze Hector leert kennen. Het leven omarmen betekent dat ze het verleden moet loslaten. Een verhaal waarin onzekerheid, schuldgevoel en jezelf openstellen een grote rol spelen.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Dit verhaal is zo mooi en kwestbaar neergezet, waardoor je door blijft lezen, want je wilt weten wat er gaat gebeuren. Ik kon me snel inleven in Cara, voelde met haar mee en hoopte zó diep dat ze zich beter zou gaan voelen. Haar ontwikkeling en de relatie met de andere personen in het boek zijn goed opgebouwd en het verhaal neemt je mee en laat je niet meer los. Het einde is zo mooi en ontroerend, een aanrader!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
(Wat ik ook heel goed vind is dat er achterin het boek tips staan voor websites voor mensen die ook met de gevoelens worstelen die in het boek beschreven zijn)

Meer recensies van Gabriëlle